Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жалба І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Жалба І. О. 
Теоретичні підходи до визначення поняття "маркетингові комунікації" [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Жалба І. О. 
Нестандартні рекламні технології в системі маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 234-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Жалба І. О. 
Місце пошукової оптимізації в системі маркетингових знань [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, В. І. Григорович // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жалба І. О. 
Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, Ю. Ф. Скіцько // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Жалба І. О. 
Маркетингові комунікації: теоретичні підходи та практичний аспект [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.011 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Жалба І. О. 
Особливості розвитку маркетингових сегментів на ринку меблів [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Жалба І. О. 
Формування системи маркетингових комунікацій на основі маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_13
Розглянуто наукові підходи до формування сутності маркетингових комунікацій (МК), системи МК з урахуванням положень концепції маркетингу взаємовідносин. Висвітлено регіональні особливості формування системи МК підприємствами ринку меблів, досліджено критерії вибору меблів споживачами. Розроблено організаційний механізм формування системи МК, надано рекомендації щодо формування удосконаленої структурної моделі системи МК та запропоновано методичні рекомендації щодо удосконалення програми МК за результатами досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.159 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Жалба І. О. 
Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, К. С. Мартинюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 4. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Жалба І. О. 
Стан міжнародної торгівлі на сучасному етапі розвитку економіки України [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, Н. В. Собчук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Торопков В. М. 
Стратегії суб’єктів малого та середнього підприємництва України в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. М. Торопков, Г. П. Сиваненко, І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 286-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.616 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Жалба І. О. 
Реклама в соціальних мережах як складова інтегрованої системи [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, O. О. Лозицька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Жалба І. О. 
Тенденції розвитку реклами в Інтернет та нестандартних рекламних засобів [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2016. - Вип. 777-778. - С. 85-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2016_777-778_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Жалба І. О. 
Застосування SMM з метою формування позитивного іміджу електромобілів [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 3-4. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_3-4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського