Пошуковий запит: (<.>A=Жалба І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Жалба І. О. Теоретичні підходи до визначення поняття "маркетингові комунікації" [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_39
|
2. |
Жалба І. О. Нестандартні рекламні технології в системі маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 234-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_44
|
3. |
Жалба І. О. Місце пошукової оптимізації в системі маркетингових знань [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, В. І. Григорович // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_3_32
|
4. |
Жалба І. О. Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, Ю. Ф. Скіцько // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_46
|
5. |
Жалба І. О. Маркетингові комунікації: теоретичні підходи та практичний аспект [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_30
|
6. |
Жалба І. О. Особливості розвитку маркетингових сегментів на ринку меблів [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_40
|
7. |
Жалба І. О. Формування системи маркетингових комунікацій на основі маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_13 Розглянуто наукові підходи до формування сутності маркетингових комунікацій (МК), системи МК з урахуванням положень концепції маркетингу взаємовідносин. Висвітлено регіональні особливості формування системи МК підприємствами ринку меблів, досліджено критерії вибору меблів споживачами. Розроблено організаційний механізм формування системи МК, надано рекомендації щодо формування удосконаленої структурної моделі системи МК та запропоновано методичні рекомендації щодо удосконалення програми МК за результатами досліджень.
|
8. |
Жалба І. О. Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, К. С. Мартинюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 4. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_4_23
|
9. |
Жалба І. О. Стан міжнародної торгівлі на сучасному етапі розвитку економіки України [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, Н. В. Собчук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_12
|
10. |
Торопков В. М. Стратегії суб’єктів малого та середнього підприємництва України в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. М. Торопков, Г. П. Сиваненко, І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 286-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_43
|
11. |
Жалба І. О. Реклама в соціальних мережах як складова інтегрованої системи [Електронний ресурс] / І. О. Жалба, O. О. Лозицька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_2_7
|
12. |
Жалба І. О. Тенденції розвитку реклами в Інтернет та нестандартних рекламних засобів [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2016. - Вип. 777-778. - С. 85-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2016_777-778_17
|
13. |
Жалба І. О. Застосування SMM з метою формування позитивного іміджу електромобілів [Електронний ресурс] / І. О. Жалба // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 3-4. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_3-4_14
|